Aankomst Vancouver

22 september 2019 - Burnaby, Canada

Na een vlucht van 8 uur en 45 min goed aangekomen in Vancouver. We vlogen rond half 4 in de middag weg en komen 4 uur in de middag aan. We slaan een nacht over en gaan 9 uur terug in de tijd. Voor de eerste nacht hebben we een familyroom in een hotel.  Het is hier verplicht dat je eerst een overnachting hebt voordat je de camper gaat ophalen,  zodat je goed uitgerust je reis kan beginnen.... Haha! Grappig. Die mensen hebben zeker nog nooit gehoord van een jetlag en snurkend gezelschap? Toch zijn we niet echt moe,  maar in de avond liggen we toch al om 21:00 te pitten. Voor ons is t dan toch al 6 uur in de ochtend.

1 uur vannacht wakker geworden en niet meer kunnen slapen.  Hallo jetlag! Inmiddels is nu 03:55 en we zijn allemaal klaarwakker🤣 de lichten in de hotelkamer zijn aan en we zijn druk op onze telefoon.  Ik heb nog nooit om 4 uur s nachts een reisblog geschreven, maar hey, eens moet de eerste keer zijn😁

Wordt nog een lange dag......

1. Nynke De Hoog:
    22 september 2019
    Geniet van jullie vakantie. Ga je verhalen met veel plezier lezen. 😀
  2. Jutta:
    22 september 2019
    Oh jaaa! Jetlag is vreselijk! Nachtje overslaan en 9 uur terug in de tijd, hmmmpf! klinkt als Back to the Future, hahahaha! Wens jullie een uitgeruste start van een avontuurlijke reis!
    PS: Was trouwens de verjaardag van je Pa vergeten (schaam me diep;-) ). Alsnog mijn felicitaties aan de jarige en natuurlijk ook dochterlief en Mama <3 !!!
  3. Anneke:
    22 september 2019
    Na alle voorbereidingen gaat de reis nu echt beginnen. Lieve allemaal veel plezier!
  4. Mirella:
    22 september 2019
    Fijne vakantie en kijk weer uit naar je mooie verhalen!! Veel plezier allemaal.
  5. Daan:
    22 september 2019
    Hahahahha heerlijk!! Geniet ervan.. ben erg benieuwd!
  6. Marcel:
    7 oktober 2019
    Ik schaam me dood maar heb nu pas tijd om je verhalen hier te lezen.... Maar ga er uitgebreid voor zitten nu!!