Singapore

24 oktober 2006 - Singapore, Singapore

24 oktober 2006

Yes!! In Singapore... Helaas laatste dag morgen.. Gister hebben we die bootocht gedaan, was toch leuker dan ik had verwacht. We hebben dolfijnen gezien, veel apen en HEEEEL VEEEL vuurvliegjes! Wat zijn die leuk joh..leek net kerst... krokodillen helaas niet gezien.. we zijn er vast 10 keer langs gevaren maar helaas... Vanaf vanochtend dus in Singapore. We hebben heel veel moeite moeten doen om hier nog een hotel te kunnen krijgen vanwege de ramadan is werkelijk ALLES vol. Het was dus kiezen of op het vliegveld slapen of het duurste van het duurste nemen (kennen alleen de rijke mensen betalen (gnagnagna) hier zitten we dan, in de duurste straat van singapore...Orchard Road. In hotel Crown. MMWAAAAHHH!! LUUUUUXE!! We worden omringt door winkels zoals Ralph Lauren, Lacoste, Gucci, Prada, Rolex, Chanel en NOEM maar op alle dure merken. Ik loop hier en doe net alsof ik schat helemaal rijk ben. We zagen vanmiddag een auto staan,.. mn ogen schoten uit mn kassen! mn bek viel op de grond... mn tong rolde eruit... mn hart klopte als een gek! (stel je voor zo'n tekenfilm figuur maar dan ik) en ik rende eropaf! Hier stond ik dan... oog in oog met mijn droomauto...*zucht* teeeeeeering wat een bak zeg!!!! Papa sloeg ook compleet door hahah.. Vraag me niet wat het was, rijden hier genoeg leuke auto's waarvan ik echt nog nooit gehoord heb, maar mooi was ie! Hij staat op film en foto (NATUUURLIJK!) (achteraf weten we dat het een Pagini was) Als ik hier loop, lijkt het wel of Nederland 10 jaar achterloopt, WAT een gave stad zeg....jammer dat we hier maar zo kort zijn. Hier kom ik zeker nog eens terug. Heb meteen maar wat geld gespendeerd... geld vliegt je hier nu toch al om de oren deze vakantie...dus laten we het dan maar meteen goed doen. Zometeen gaan we lekker even eten, (loopt hier nog steeds 6 uur voor) en morgen -laatste dag- gaan we naar een vogelpark, schijnt erg leuk te zijn. Mn ouders zijn hier al eens geweest en de vogels zijn erg tam, kan je aaien en knuffelen enzo...echt wat voor mij dus.... hihihi..En dan s avonds vertrekken we. Mischien dat ik morgen nog ff snel achter internet kruip, moet nu mn prepaid card opmaken ook. Verder is het hier bewolkt er 32 graden.

Bye! kus van Nar