Singapore

25 oktober 2006 - Singapore, Singapore

25 oktober 2006

Hellow mensen! Op Singapore luchthaven. Vandaag naar het vogelpark geweest... was echt heel leuk. Erg tamme papegaaien! Ze werden verliefd op ons... hihihi zoooo leuk! Lekker kroelen, knuffelen, aaien...en maar roepen "I love you I love you" Met papa gaat het nog steeds niet goed, hij heeft zijn momenten. Hopen dat we de vlucht goed doorstaan en dan snel naar doktor / ziekenhuis... Verder is het een erg mooie stad...wij denken dat Nederland zo goed georganiseerd is, (nee hoor) maar hier is goed te leven. Het is hier zo schoon! Geen propjes, peuken, hondenschijt op de grond. Nee je kan hier gerust op je blote voeten rondlopen. DURF het eens wat weg te gooien, een sigaret bijvoorbeeld, kost je honderden euro's boete. STERKER NOG; Je hebt niet eens het lef om je as af te tikken, ZO schoon is het! Dat doe je in de daarvoor bestemde asbakjes ergens op straat. Drugs = doodstraf. Taxi? hoef je niet te bellen en te wachten...gewoon staan bij een van de vele standplaatsen, in rijen komen ze aanrijden. Ideaal! De temperatuur hier is ook geweldig. Nooit meer truien, sokken, winterjassen dragen. Lijkt mij heerlijk, bevalt me goed, lekker luchtig door het leven. Mensen haasten hier niet, alles op zn tijd. Het is echt geweldig,... ZO  moet je leven! Ja ik zou het missen,.... Wij moeten zo boorden, dus een lange vlucht voor de boeg... Thuis een HOOP te doen... honderden foto's uitzoeken, bestellen, plakken, opsturen ... 3 weken As the world turns inhalen (hwhehwhe) EN mn vent aandacht geven whooeeii.. DUS NEE! Ik ga niet meteen iedereen bellen, of sms-en... van de week heb ik alle tijd.

Liefs en tot zo . . .  Nardjara mama en papa