Voorbereidingen Indonesië

4 oktober 2011 - Zoetermeer, Nederland

Lieve familie en vrienden,

Zoals jullie weten gaat mijn reis ook dit jaar weer naar Indonesië. Noord Sumatra om precies te zijn. Ik keer voor de 4e keer terug naar de jungle van Sumatra, Bukit Lawang, dat bekend staat om de Orang Oetangs die hier leven en het rehabilitatiecentrum dat hier in het dorp zit. Deze keer zou ik hier 3 weken verblijven in plaats van de 5 dagen zoals de voorgaande jaren. Ik verblijf hier, omdat dit dorp mijn hartje heeft gestolen. Het hier ontzettend mooi is en ik hele lieve vrienden heb ontmoet een aantal jaren geleden, die ik maar al te graag weer opzoek. Ook bezoek ik het Toba meer (Lake Toba) en waarschijnlijk ook Tangkahan. Hierover zullen jullie meer lezen in mijn blogs. Dit keer ga ik alleen, dus dat wordt voor mezelf een hele uitdaging! Ik vond het dan ook tijd voor een officieel reisblog, dus hier is ie dan! Zou het dan ook erg leuk vinden om jullie reacties te lezen, omdat jullie op deze manier dan toch een beetje dichtbij me zijn....

Veel liefs en tot blogs!