Tofino - Victorea

7 oktober 2019 - Pacific Rim Hwy Crossing, Canada

Zondag 6 okt.

De laatste dagen! We vertrekken om half 10 richting Victorea, zo'n 314 km. We moeten weer langs de wegopbrekingen bij Kennedy HiIl en we staan om 10 uur weer in de file, het duurt gelukkig maar 10 minuutjes voordat we weer door mogen rijden. Rond half 5 komen we aan op onze camping die we van te voren hadden uitgekozen de Salish Seaside RV Haven, maar bij het aanmelden blijken ze voor vanavond geen plek meer te hebben. We worden doorgestuurd naar Fort Victoria RV Park waar we om 5 uur aankomen en nu dus staan. Ze hebben heel veel plaatsen, maar alles staat hutje mutje. Echt vreselijk, niks mooie camping en geen privacy. Maar ja,  wat doe je eraan.... als de WiFi maar werkt🤣. We staan wel full hoop-up.

Gereden: 330 km

Maandag 7 okt.

Het begint vroeg in de ochtend te regenen, ik wordt er wakker van,  lekker gehorig op zo'n camper🤐 en aangezien ik boven de cabine slaap lig ik met mijn oren bijna tegen het dak aan🤣 We willen vandaag naar de Inner Harbour en de Butchart Gardens (botanische tuinen) maar het giet zo hard dat we besluiten in de camper te blijven en afwachten of t nog wat droger gaat worden.... de weerberichten zeggen van wel dus laten we het hopen......

1. Sascha kames:
    7 oktober 2019
    Haha als de WiFi maar werkt 😛 kunnen gewoon niet zonder WiFi in dit tijdperk 🙈

Hopen dat het weer nog een beetje opknapt voor jullie :-)

Geniet er van de laatste daagjes en we zien je snel weer 🤗 😘😘
  2. Marcel:
    7 oktober 2019
    Zo onder genot van m'n oliebollen heerlijk alles gelezen. Gelukkig is er nog genoeg Wi-Fi geweest om alles te kunnen updaten! Hopelijk snel droog en nog lekker genieten de laatste dagen (op een betere camping).