Tofino

6 oktober 2019 - Tofino, Canada

Zaterdag 5 okt.

Vandaag rustig opgestart en we zijn begonnen het Rainforest trial te lopen. Het is mooi weer, zonnetje schijnt en het is 14 graden. Via een boardwalk loop je door het regenwoud. De trail is in totaal 2 km, maar blijkt achteraf dat we alleen route B hebben gelopen, zo'n 1 km. Maar het was erg mooi. Daarna doorgereden naar Ucluelet om daar de Lighthouse Trail te lopen 2.6 km. De trail begint in het regenwoud en later loop je langs de kust, echt heel erg mooi! We hopen altijd met onze wandelingen dat we beren, wolven, of poema's zullen zien. De kans dat dat gebeurd is natuurlijk heeeel klein, maar t zou wel gaaf zijn als je t eens zou zien onderweg. Maar meer dan slakken en eekhoorntjes zijn het niet geworden vandaag🤣 Verder nog wat rondgekeken in Ucluelet en Tofino. Verder weinig bijzonders... Morgen een rij dag, we vertrekken hier en rijden naar Victorea. Als ik aankomende Canada reizigers, die dit mee lezen, nog een tip mag geven: Crystal Cove Beach RV Camping in Tofino is echt ontzettend mooi! Aan een mooi strand, mooi park, full hook-up, fantastische werkende WiFi, privé plaatsen en ruime wc en douche ruimte. Echt een aanrader!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marcel:
    7 oktober 2019
    De tip staat genoteerd! Thx!
  2. Gwen:
    8 oktober 2019