Maleisië - Borneo, Kuching

23 oktober 2006 - Kuching, Maleisië

23 oktober 2006

Hoi! Nog 1 mailtje dan,..mischien wel de laatste.. Eergister ging het niet zo goed met papa.
Al een paar dagen buikkrampen..eergister na het avondeten ging het lekker mis. De hele avond als een idioot lopen overgeven en aan de diaree. Het is de hele nacht doorgegaan. Hij had erge buikkrampen en volgens mama verplaatste hij zich kruipend over de grond. Hij heeft het uitgegild van de pijn. S' ochtens vroeg ging het niet meer en doktor gebelt, die kwam meteen en keek alles na, het zou verstopt voedsel kunnen zijn, maar ook nierstenen (papa denk zeker te weten dat het geen nierstenen zijn, omdat het echt zn darmen zijn zegt ie) maar goed, hij heeft een injectie gehad en flinke dosis pijnstillers en nog iets voor zn darmen geloof ik. Daarna ging het iets beter, totdat vanochtend de pijn weer terugkwam, weer meteen pillen ingenomen en dat hielp een beetje. Hij heeft al wat gegeten en gedronken en dat blijft -tot nu toe- binnen. Dus afwachten maar, naar ziekenhuis wil hij niet, hij weet zeker dat als we dat doen, dat hij er moet blijven en dat kan niet omdat we morgenochtend vroeg vertrekken naar Signapore en dag erna terugvliegen naar huis. Zolang hij denkt te kunnen vliegen gaan we door, de pillen zijn tot Woensdag .... thuis maar verder kijken . .. Verder niet zoveel meer te melden, de muggenbulten worden minder omdat we niet meer op eilanden en in oerwouden zitten, dus dat is heel fijn. Vandaag gaan we een heel klein boottochtje maken op een rivier ofzoiets,... kijken naar apen, krokodillen en mischien dolfijnen. Het regent enorm hard hier, maar buiten is het zweten.. Ik heb nog nooit zo'n bizarre overgang meegemaakt trouwens. Binnen draaien de airco's voluit en is het echt gewoon ijskoud! Kippenvel! ... Maar zodra je 1 stap buiten zet, komt het zweet er per direct uit . Nou dat was het wel zo'n beetje geloof ik, ik ga weer snel naar mn kamer films kijken, ze hebben hier iets wat ze in Nederland ook moeten hebben.  Starmovie... dat is een kanaal op tv met ALLEEN maar films! Oude, nieuw, humor, thriller, actie ALLES! Gaat achter elkaar door zonder reclame. 24 per dag. Whooeeii! gister Garfield gekeken... Ik heb het hele hotel bij elkaar gelachen geloof ik.. LEUK! Nou byyeee!!!! Kus Kus Kus

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl